حاميان عزتمدار!!! مجيد توكلي كه از ظاهرِمرد داشتن خود پشيمان شده و خواهان زن شدن خود شدهاند و خود را به شكل ماجده خانوم (مجيد سابق) درآوردهاند و با اينكار سعي دارند كه نظام را در فشار شديدي بگذارند كه فكري به حال عمل جراحي و عمل پلاستيك آنها بكنند . نميدانيم شايد اينكار هم يك نوع نهضت جديدي است كه در بين حاميان و مبارزان!!! سبزلجنيها ، باب شده است .
پاتوق ضمن تبريك به اين رادزنان(رادنامردان يا رادمردان سابق) كه جوانزنانه (ناجوانمردانه يا جوانمردانه سابق) در راه هدف خود زنانه (باعرض معذرت از همهي زنان محترم) قدم رنجه نمودهاند از آنان ميخواهد كه براي جلوگيري از حالت چِندش و ترس مردم بيچاره ، كمي بيشتر حجابشان را رعايت كنند و دستي بر بر و روي خود بياورند .
اين جمع شبيه شده به زنان(البته از نوع نامحترم) خود را ادامه دهندهي راه بنيصدر و مجيد توكلي ميدانند . مجید توکلی را که می شناسید این یک عکس باحال از او
بازهم صد رحمت به عمروعاص كه با مردانگي خود جانش را نجات داد ولي اينها ... ببخشيد.
اینها کسانیند که یک پارچه جیغ (فریادسابق)می زنند که مجيد تنها نيست ماهم آبجيشيم!!!
امام علی (ع) خطاب به خوارج فرمودند:
يااشباه الـرجال و لا رجال حلـوم الاطفال و عقـول ربـات الحجال لـوددت انـى لـم اركـم و لـم اعرفكم....
ای به مردان شبیه نامرد با آرزوهای کودکانه و اندیشه هایی چون زنان حجله نشین . ایکاش شمارا نمی دیدم و شما را نمی شناختم ...
این نامردی که دیده می شود مجید توکلی يكي از اعضاي انجمن منحله غیراسلامي دانشگاه اميركبير است که در روز ۱۶ آذر با این لباس برازنده ی خود که در توالت پوشیده بود قصد فرار داشت .
مجيد توكلي روز گذشته پس از آنكه نتوانست با سخنراني ساختار شكنانه و اهانت آميز خود بر تعداد تجمع كنندگان حامي مير حسين موسوي بيفزايد، با مشاهده حضور پررنگ دانشجويان انقلابی احساس خطر كرد و با آرايش و لباس زنانه آماده فرار از دانشگاه شد.
او كه همانند زنان محجبه، مانتو به تن كرده و مقنعه و چادر به سر داشت و حتي يك كيف زنانه را نيز براي محكم كاري به دوش انداخته بود، در رسيدن به هدف خود ناكام ماند و توسط مامورين امنيتي دستگير شد.
اين در حالي است كه عكس وي در بسياري از تجمعات دانشجويان افراطي به عنوان نماد "مقاومت جنبش دانشجويي " در ميان تجمع كنندگان توزيع ميشد.
"فرار با لباس زنانه " البته پيش از اين هم، اتفاق افتاده است. بني صدر نيز در اوايل انقلاب و پس از آنكه خيانت هايش به انقلاب و نظام جمهوري اسلامي مشخص شد، با لباس زنانه از كشور گريخت و به فرانسه پناهنده شد.
مجيد توكلي پيش متولد سال 1365 در شيراز است، در سال 83 و در رشته كشتيراني وارد دانشگاه اميركبير شد اما به دليل آنكه در چهار ترم پياپي معدل درسي او زير 10 بود، از اين دانشگاه اخراج شد.
او پس از اخراج از دانشگاه و در جريان حضور احمدي نژاد در دانشگاه اميركبير هم، از دانشجوياني بود كه نقش مهمي در پروژه اهانت به رئيس جمهور ايفا كرد.
وي همچنين به همراه دو دانشجوي ديگر به خاطر انتشار نشريات موهن عليه ائمه اطهار(ع) در دانشگاه امير كبير، مدت 15 ماه را در حبس بود. اما گويا 15 ماه زندان براي توكلي كافي نبود، چراكه وي در روز 17 بهمن ماه سال گذشته نيز در جريان ممانعت نيروهاي امنيتي از برگزاري مراسم سالگرد بازرگان، همراه با سه دانشجوي ديگر دستگير شد و 115 روز ديگر را در زندان گذراند.
گفتني است توكلي از جمله سردسته هاي اهانت كنندگان به مقدسات در نشريات دانشجويي بود. بانيان اين نشريات حتي ديگر دانشجويان را دعوت به همراهي و ايجاد آشوب كرده بودند: "دموكراسي و آزادي بدون هزينه به دست نميآيد و البته در هر فرصتي هم محقق نميشود(!) زمان آن اكنون است و فردا بسيار دير است بايد برخاست و قداستهاي تصنعي(!) و مقدسات مردمفريب را ساقط كرد. "
اين جملات در قالب مقالهاي با عنوان "هيچ كس مقدس نيست! " براي فراهم كردن يك فضاي اعتراض عمومي منتشر شده بودند.
حمله به اهل بيت نيز دستمايهاي بود براي حمله به رهبريت نظام. در لا به لاي مقالات جملاتي ديده ميشد كه هر انسان آزادهاي از بيان آن شرم ميكرد. علي(ع) و محمد(ص) هم گناه كبيره ميكردند: "علي نه نور بود و نه آسماني و نه معصوم... علي يك انسان خطاپذير و غير معصوم بود. علي يك انسان خطاپذير و غير معصوم بود. فراتر از آن محمد نيز چنين بود، حال تكليف ولي فقيه بسيار روشن است. " رئيس جمهور منتخب مردم فاشيست لقب گرفته بود و رهبر انقلاب ديكتاتور!
مجیدتوکلی شاید نمونه ای باشد از همان علی چپ دوستانی که میرحسین مدعی است . عکس بالا مجید توکلی را نشان می دهد که درحال لجن پراکنی علیه نظام و له سبزی گندیده هاست و عکس زیر چهره ی واقعی و موش گونه ی ریاکاران لجن پوش است .
ومکروا و مکروالله والله خیر الماکرین ...
میرحسین موسوی و محمدخاتمی که در این ایام از هرفرصت و مناسبتی سوءاستفاده میکنند تا برای جلوگیری از فراموش شدن خود بیانیه ای ُ تسلیتی ُ تبریکی ُ نامه خالی و یا هر چیز دیگری بدهند در ایام عید غدیر اظهار داشته است که مردم باید به راه بازگردند .البته در بیان و عمل ایشان مشخص نیست که منظور از علی کدام علی است . منظور امیرالمومنین علی(ع) است و یا کوچه ی علی چپ خودشان .
http://hayateno.info/Detail.aspx?cid=158650
در زیر تعدادی عکس از سایتهای همین کوچه ی علی چپ انتخاب شده تا منظور میر حسین را بیشتر برساند که علی موردپسند موسوی کیست و علی دوستان کیانند و همچنین شیوه ی دینداری و مردم مداری و ...مد نظر موسوی چیست.
نام كتاب : جنگ رواني
موضوع : جنگ رواني و شايعه
تأليف : صلاح نصر
ناشر و سال نشر : سروش1387- منبع تلخيص سارامستوفي
- نويسنده در اين كتاب به جنگ كلامي پرداخته و علت انتخاب عنوان مزبور را اين چنين بيان كرده است كه : به اعتقاد ما ،كلام چه مخفي و چه علني ، چه شفاهي چه مكتوب ، از سلاحهايي محسوب ميشود كه به سمت فكر و ذهن انسان نشانه رفته است و درصورتي كه بتواند بر احساسات بشر غلبه يابد ، قادر خواهد بود تا اعماق وجود انسان نفوذ كند .
- تبليغاتيكه از طرق مختلف براي گروه خاصي از مردم صورت ميگيرد ، شايعاتي كه در همهي اجتماعات رواج دارد و حتي عمليات توطئه آميز و تخريب معنوي و مادي و ساير سلاحهاي جنگ رواني همگي بر كلام استوار است .
- هدف نويسنده از نوشتن اين كتاب آگاه ساختن بشر به ويژه جامعهي اعراب از انواع جنگهاي رواني (كلامي و مكتبي) ميباشد و اين كه نشان بدهد انسان در چه جهاني زندگي ميكند .
- هدف جنگ رواني بدن انسان نيست و روح او مورد هدف است .
- عصر جديد عصر نگراني و به هم خوردن روابط انساني در همهي سطوح و آكنده و لبريز از اضطراب و ترس ميداند .
- نويسنده در كتاب خود به معرفي روانشناسي اجتماعي ميپردازد و روانشناسي اجتماعي را علمي براي يافتن راهحل اضطراب و ترس و در كل براي جنگ رواني ميداند . او معتقد است كه اين علم در عصر ما مقام والايي يافته است .
- اولين تعريف از جنگ رواني در سال 1941 در ضميمهي فرهنگ انگليسي وبستر عنوان شد . اصطلاح جنگ رواني در روزهاي اول جنگ جهاني دوم شناخته شد .
- جنگ رواني يعني : استفاده از هر نوع وسيلهاي براي تأثيرگذاري بر روحيه و رفتار يك گروه ،با هدف نظامي مشخص . جنگ رواني ، نگ نظامي ، جنگ اقتصادي همگي قسمتهايي از يك جنگ همه جانبه است .
- تبليغات ملي يكي از اهرمهاي بازدارنده در جنگ رواني است و تأثير آنرا محدود ميكند زيرا برخورد و مقابلهي با نيروي دشمن ، همانند جنگ معمول ، فيزيكي و جسماني نيست .
- در جنگ رواني بايد به تبليغات دشمن بياعتنا بود ، مگر اينكه اين تبليغات سرمايهي قابل استفادهاي به شمار آيد و يا دشمن دروغ بزرگي ميگويد ، ياداستانهاي حيلهگرانه و گمراه كنندهاي به هم ميبافد ميتوان با حداقل اصلاح آنرا در ضد تبليغ استفاده كرد .
شايعه
شايعه سخني است كه گفته ميشود تا به آن اعتقاد پيدا شود بدون اينكه نياز به سطحي بالا از برهان و دليل داشته باشد .
- «شايعه» سلاحي هولناك است كه روحيهي ملتها را از بين ميبرد و غالبا دو هدف دارد : 1- فكر انسان را فلج ميكندو آنرا به انقياد درميآورد 2- انسان ها را مانند طوطي به سخن گفتن واميدارد چرا كه طوطي نيز نميداند چه تكرار ميكند .
- بسياري مواقع شايعه از طريق رسانههاي ديداري و شنيداري و مكتوب منتقل ميشود .
شايعه به سه نوع تقسيم ميشود :
1- شايعات خزنده
2- شايعات خشونت بار
3- شايعات فرو شونده
- جنگ رواني جنگي وحشيانه است كه از گونههاي ديگر جنگ كه با استفاده از سلاح جنگي ميباشد خطرناكتر و وحشيانهتر باقدرت تخريب بيشتر است .
انالله وانا اليه راجعون
مدتي است كه قلب شيعيان و آزادگان جهان از دئانت و پستي عدهاي افراطي ،احمق و بيسواد مسلمان نما كه خود را وهابي و سلفي مينامند گرفته و خون است .
نسل كشي كودكان و زنان غيرنظامي شيعي در شمال يمن توسط وهابيت كثيف ، مطلبي نيست كه بتوان آنرا در چارچوب مذهبي ديد .محكوميت اين هولوكاست سلفيها نه ربطي به دين دارد و نه مذهب . نه ايراني بودن و نه عرب بودن بلكه به انسان بودن مربوط است و اينكه چقدر انسانها براي
انسانيت خود ارزش قائلند
آيا شيعيان صعده و الحوثي ،فارس هستند يا لاتين ؟ اين شيعيان يهوديند يا مسيحي ؟
آيا اين منارههاي مساجد متعلق به كليساست يا كنيسه ؟
آيا اعرابي كه هميشه قبل از نام بردن از باباي خود به عروبت خود ميبالند نميدانند كه يمنيها هم عربند؟
آيا اين كودكان پرپر شده مبلغ تشيعند يا تروريست هستند ؟
آيا سران آمريكايي و كپك زدهي كشورهاي عربي نميدانند ماههاي حرام چهماههايي است يا اينكه مسلمان نيستند ؟
اينها سؤالاتي چند بود از انبوه سؤالاتي كه سران آمريكايي و شكمباره و شهوت پرست عرب ميبايد به تاريخ و مسلمانان و آزادگان و به زودي به خداوند متعال پاسخ دهند .
وسيعلم الذين ظلموا اي منقلب ينقلبون